Повернення та обмін товару здійснюється згідно чинного законодавства, а саме Закону України «Про захист прав споживачів»
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Транспортні витрати на повернення та обмін товару належної якості сплачує покупець.
Гарантійні забов’язання
Гарантійний строк вказується в гарантійному талоні, який видається при купівлі товару.
Гарантійний термін обчислюється з дня покупки товару, якщо товар був отриманий пізніше поштою, гарантійний строк обчислюється з дня отримання товару.
Для безкоштовного гарантійного сервісу обов’язково зберігайте гарантійний талон повністю заповнений продавцем, розрахунковий документ.
Транспортні витрати на сервісне обслуговування в обидві сторони сплачує покупець